چاقی و لاغری-Anti-obesity too thinness

چرا پرخوری چرا کم خوری؟

چاقی و لاغری-Anti-obesity too thinness

چرا پرخوری چرا کم خوری؟

رژیم های که من گرفتم

در زندگی کلاً با رژیم دوست صمیمی بودام.اکثر موقع ها رژیم می گرفتم و همین که چند کیلو کم می کردم رژیم رو کلاً ول می کردم و دوباره چاق و چاق تر می شدم تا اینکه به اینجا رسیدم.اما امروز می خوام رژیم های را که گرفته ام براتون توضیح دهم.

  

شام خوردن

تا اونجا که یادم میاد اولین رژیم من خیلی مبتدیانه با نخوردن شام شروع شدش که استادش پدرم بود و می گفت شام نخور حتماً لاغر می شوی.من هم شروع کردم به شام نخوردن تا یه جای جواب داد و چند کیلو کم کردم اما بازم هم بعد چند ماه نه تنها وزنم کم نشده بود بلکه دوباره شروع به اضافه کردن وزن کردم و این رژیم را کلاً بیخیال شدم و رفت سراغ بعدی.

آب درمانی

دفعه بعد رفتم سراغ رژیم آب.یکی از بدترین رژیم های ممکن بودش.سه روز هیچی نخوردم غیر از آب آخر سر هم صبح روز چهارم بودش که وقتی آب خوردم حالم بد شدش و بدنم یخ زده بود مادرم سریع چند قاشق مربا داده بود تا فشارم بالا رود و این شدش که کلاً این رژیم را هم بوسیدمو گذاشتم کنار.

یک رژیم سخت

دوباره شروع کردم به رژیم گرفتن که به روشی واقعاً استثنایی و جالب.به این ترتیب که صبحانه و شام نمی خوردم و در عوض ناهار را تاجایی که امکان داشت می خوردم.البته باز هم با مشکل همیشگی رو داشتم و آن این بود که وزنم اوایل خوب کم می شد اما بعداز مدتی متوقف می شد.علاوه بر این بسیار بر روی من فشار آورد که باعث شده بود از نا بیوفتم.

رژیم اوصولی

گفتم بهتر است بعد این همه رژیم برم یک دکتر تغذیه حداقل یکبارم اوصولی رژیم بگیرم.رفتم دکتر و برروی ترازو که رفتم دکتر گفت:شما خیلی اضافه وزن دارید باید سریع کمش کنید.یک رژیم به من داد که نه تنها خودم اعتقاد داشتم بلکه خانواده نیز اعتقاد داشتن سخت تر از رژیم خودم بودش و من شروع کردم به رژیم گرفتن خوردن چای سبز، زیره و سرکه سیب.کم کردن وزن ادامه داشت و سخت تر شدن رژیم هم به همچنین.کار به جای رسید که مادرم منو از رفتن به دکتر منع کردو این رژیم هم مثل بقیه رژیم ها ناکام ماند.

رژیم اتکینز

بعد از مصالعات زیادی که کردم به این نتیجه رسیدم که رژیم اتکینز یک رژیم خوب است و حتماً من را به موفقیت می رساند.اما شروع کردم به گرفتن رژیم اتکینز.رژیمی با انواع پروتیئن و خوردن به هر میزان لازم و نخوردن کربوهیدرات ها.اوایل این رژیم هم خوب بودش و موفقیت چشم گیری داشتم و حتی 20 کیلو هم کم کرده بودم.اما کم کم مشکلات شروع شدش این دفعه به صورتی عجیب تر.معده ام دائم ترش می کرد و معده درد داشتم.بعد هم که پدرم شاکی شده بودش که چقد باید گوشت و مرغ بخرم برات مگه آدم باید فقط این چیزارو بخوره.خلاصه مطلب اینکه دوباره به نقطه اول بازگشتم و رسید به سر جای اول.

رژیم خودم

بعد از رژیم بالا تصمیم گرفتم بیشتر مطالعه کنم و یک رژیم خوب پیدا کنم.اما برخلاف دفعات قبل این بار به موفقیت دست پیدا کردم.یک رژیم خوب و با کم کردن آرام وزن.حدود 6 ماه این رژیم را گرفتم و نتایج خیلی خوبی داشت و اضافه وزنم از 30 کیلو به 10 کیلو رسیده بود.اما یک مشکل .... حریص رژیم شده بودم و حتی از دستور خودم کمتر میخوردم تمام موهایم ریخته بود داشتم تاس می شدم به شدت ضعف بدنی اورده بودم بطوری که حتی یک گونی ده کیلوی را نمی توانستم بلند کنم.رسیدم به ماه رمضان و وقتی موقع اذان می شد دستام عین بید میلرزید و عنان از کف می دادم و تا می تونستم می خوردم.درسته اونموقع زیاد اضافه وزنم برنگشت اما دوباره 10 کیلو بهش اضافه شده بود تا اینکه کلاً این رژیم را هم رها کردم.

سخن پایانی

اگر بخواهم همه رژیم هایم را بگویم شاید در حد یک کتاب کوچک بشود این رژیم های که خوانده اید رژیم های بودند که اسم داشتن و معروف بودند.یه سری رژیم گرفتن که فکر کردن بهش حتی آدمو ناراحت می کنه.

به هر حال من الان تحت نظر دکتر کرمانی هستم و تا الان روند خوبی داشتم و راضی هستم و مشکلات گذشته را نیز نداشته ام.به شما هم توصیه می کنم اگر می خواهید رژیم بگیرید یک رژیم اوصولی و با مطالعه بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.