چاقی و لاغری-Anti-obesity too thinness

چرا پرخوری چرا کم خوری؟

چاقی و لاغری-Anti-obesity too thinness

چرا پرخوری چرا کم خوری؟

دکتر کرمانی

با سلام 

در این پست قصد داشتم تا دکتر کرمانی را به شما معرفی کنم.بنابراین تصمیم داشتم که از سایت دکتر کرمانی استفاده کنم اما دیدم بهتره خودم بنویسم.چون همه شما با مراجعه به این سایت می توانید این مطالب رو بخونید.

و اما دکتر کرمانی....

  

به نظر بنده اولین چیزی که درمورد دکتر کرمانی جلب توجه می کند این است که خود ایشون با مشکل چاقی دست و پنجه نرم کرده اند و تقریباً می دانند که همه چاق ها با چه مشکلی مواجه هستند.دومین چیزی که در برنامه دکتر کرمانی جلب توجه می کند عدم تجاری سازی است(تجاری سازی به معنی سوء استفاده) به این شکل که به افراد به شکل پول نگاه نشده است.شما با گشتی در بازار تناسب اندام(چاقی و لاغری) متوجه می شوید که خرید 50 عدد قرص از مارک ایکس با حداقل سه دوره دکتر کرمانی که شامل 9 ماه مشاوره و تغذیه و ... می شود برابر است.سومین چیز مربوط می شود به روش دکتر کرمانی که ماهی گیری است تا ماهی دادن.یعنی شما یاد می گیرید که چی بخورید چقدر بخورید فرقی ندارد که کجا باشید عروسی،عزا ... شما می دانید از چی چقدر باید بخورید.چهارم نکته در مورد رژیم دکتر کرمانی جلب توجه می کند این است که ایشون سعی در تقویت اراده شما می کنند نه اینکه شما را مجبور به غذا نخوردن کنند.و نکته آخر از نظر من محدود نکردن دکتر به چیز خاصی است.مثلاً در برنامه غذایی همه چیز است که شما دوست دارید و یا ممکن که دوست نداشته باشید.اما از همه طیف غذا موجود است.من خیلی رژیم های مختلف رو امتحان کردم اما این رژیم واقعاً عالی طراحی شده بودش.در آخر اگر دوست دارید از خود دکتر بیشتر بدانید به لینک زیر مراجعه کنید با تشکر.


درباره دکتر کرمانی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.